Aftellen .. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisanne Belshof - WaarBenJij.nu Aftellen .. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisanne Belshof - WaarBenJij.nu

Aftellen ..

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

12 September 2015 | Nederland, Nederland

En terwijl iedereen doorgaat met het ‘normale’ leventje, tel ik langzaam mijn laatste dagen van 2015 in Nederland af. Dit startte eigenlijk 15 Augustus al, 4 weken voordat we zouden vertrekken naar Windhoek, de hoofdstad van Namibië. Op dit moment duurt het nog 3 nachten voordat ik wegga en de spanning stijgt! Elke dag fiets ik weer naar het dorp toe en kom ik terug met een nieuw shirtje, nieuwe schoenen of oorbellen die ik echt nodig denk te hebben! Vanmiddag ga ik een begin maken met het inpakken van mijn koffer.. Het wordt wel een uitdaging om mijn volledige garderobe in een koffer te proppen en onder de 20 kg te blijven! Wordt vervolgd. haha
Gisteren kwam de familie langs met lieve cadeautjes. Wanneer ze binnenkomen voelt het alsof ik jarig ben, bij het weggaan voelt het toch wel erg dubbel. Maar achja, over een kleine 4 maand zie ik ze allemaal weer! Ik heb echt onwijs veel zin om naar Nambië af te reizen en daar onderdeel te mogen worden van het ziekenhuis. Ik denk dat ik daar super veel ga zien en ervaren wat ik nooit meer ga vergeten, zowel mooie als minder mooie dingen. Daarnaast ben ik heel benieuwd wat Namibië mij allemaal te bieden heeft, zowel op cultureel gebied als de mooie natuur en de (hopelijk) vriendelijke mensen.
Via deze site zou ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak.

Spreek jullie snel
Veel liefs,

Lisanne!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 November 2015

"stilte op de set!"

25 Oktober 2015

Weekje vakantie!

17 Oktober 2015

this is africa!

27 September 2015

week 1!

18 September 2015

Welkom in Namibië!
Lisanne

13 weken stage lopen in het Katatura Ziekenhuis in Namibië.

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 3955

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: